avatar Ten blog rowerowy prowadzi efff z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5650.76 kilometrów w tym 45.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy efff.bikestats.pl

Lipiec, 2011

że niby wakacje..

Czwartek, 28 lipca 2011 · dodano: 28.07.2011 | Komentarze 9

Kilkudniowy wyjazd na północ Polski:) 22.07-26.07.2011
22 czyli w piątek wieczorem zapakowałam się (oczywiście razem z Ankami) do wspaniałego, przeładowanego pociągu. Cudem udało nam się znaleźć miejsce dla rowerów, a same siedziałyśmy w 3 na 2-osobowym miejscu:) I tak całą noc. Rano dotarłyśmy do Gdyni, gdzie czekało już na nas dwóch kolegów. Razem z nimi pozwiedzaliśmy Gdynię i Sopot, po czym udaliśmy się do Bożegopola Wielkiego. Tam krótka drzemka i integracyjny grill na działce. W niedzielę pogoda była rewelacyjna więc wzięliśmy rowerki i skoczyliśmy na plażę do Lubiatowa. Wieczorem znowu integracyjna impreza.. W poniedziałek pojechaliśmy do Jastrzębiej góry, trochę zaspaliśmy i ruszyliśmy później niż planowaliśmy. W dodatku prawie cały czas padało tak jak w sobotę. Na miejscu znaleźliśmy nocleg i ruszyliśmy zwiedzać Jastrzębią Górę. Tego wieczoru dla odmiany.. poszliśmy na imprezę:p po czym, dziwnym trafem, wylądowaliśmy na plaży:) (ach plaża nocą..). We wtorek rano nadszedł czas powrotu, więc pojechaliśmy do Władysławowa, gdyż stamtąd był pociąg powrotny.. i tu znowu przygody z PKP. Miał być wagon rowerowy, ale go nie było. Jeszcze konduktor się rzucał, ze w ogóle wsiadamy z rowerami (później Ance dostało się za okruszki z bułki).. Na szczęście już w Gdyni była zmiana konduktorów. No i bez porównania.. Zaprosili nas do swojego prawie pustego przedziału (tak, tak bo wcześniej stałyśmy na korytarzu) i bawili rozmową. Nie bali się nas zostawić z ich rzeczami, gdy poszli sprawdzać bileciki. I w tym miejscu chciałabym pozdrowić tych dwóch panów:) Do Katowic dojechałyśmy przed 23:00. Korzystając z okazji podjechałyśmy na przystanek i udało się nam zapakować do autobusu - i tu kolejne pozdrowienia dla kierowcy:))
Wiele by opowiadać, ale pisać się nie chce:P dlatego dodam jeszcze tylko: Sponsorem wyjazdu był SPECJAL NIEPASTERYZOWANY :)

Krzywy domek w Sopocie

A tu już plaża w Lubiatowie

Jeziorko torfowe

Ekipa:)

W drodze do Jastrzębiej Góry

SPECJAL

I powrót:)

Kategoria wyprawy

Takie tam bzdurki

Niedziela, 17 lipca 2011 · dodano: 17.07.2011 | Komentarze 3

Jaworzno- Sosnowiec (Park Leśna na Kazimierzu Górniczym)- Sosina :D - Orka - Centrum.
Z Anką.. No po prostu nie mogłyśmy się oprzeć tej pogodzie:)

a.. i pozdrawiamy pały, które na nas trąbiły (jeżeli myślą, że są fajni.. to się mylą)

Nocne manewry

Piątek, 15 lipca 2011 · dodano: 17.07.2011 | Komentarze 2

Nocny wypad terenem z ekipą z Jaworznickiego Forum Rowerowego:) Celem był zamek w Rabsztynie.
Dla mnie był to pierwszy taki wypad nocą.. ale już wiem, że na pewno nie ostatni:D
Spotkaliśmy się w centrum o 22, ale ze względu na integracyjnego szampana oraz zdjęcie grupowe, wyjechaliśmy nieco później. Część osób wątpiła, że w ogóle pojawimy się tam z Anką.. zupełnie nie wiem dlaczego:p Trasa była różnorodna.. po piasku, po kamyczkach, po żwirku, po asfalcie, z górki, pod górkę, po wodzie.. a ekipa widać, że zgrana - nikt nie został sam, gdy coś mu się przytrafiło :) Chłopakom należy pogratulować ogniska, po kilku podejściach udało się je rozpalić z małą pomocą chusteczek i benzyny:D Ale przy tak wilgotnym drewnie (jakie 'upolowali' w okolicy) to i tak sukces.

Więcej można przeczytać/zobaczyć tutaj: Janusz507, Funio, Nedvet, Nemo

Wyjazd z powodzeniem można zaliczyć do udanych:)

Po Jaworznie

Środa, 13 lipca 2011 · dodano: 13.07.2011 | Komentarze 0

Ot tak dla relaksu:)

Zgadnij..

Poniedziałek, 11 lipca 2011 · dodano: 11.07.2011 | Komentarze 3

Szybka trasa na rozruszanie nóg po poprzednim dniu:) Chyba nie muszę pisać, gdzie byłam:D

A to a propos mojego szczęścia do pociągów i zamkniętych szlabanów:)
Żeby było śmieszniej jak wyjeżdżałam z Sosiny w stronę Ciężkowic, to szlaban też był zamknięty.. :P

• Sprzęt Kross

"Trasa dla wytrwałych"

Niedziela, 10 lipca 2011 · dodano: 10.07.2011 | Komentarze 4

W skrócie- rajd rowerowy Klubu Sportowego 'Energetyk". Start: Parking przy bramie EL III - Łęgi, Jeleń, lasy i groble w Byczynie, Libiąż Gromiec, wałem Wisły, Bieruń Jajosty (ferma strusi i jajecznica :D )Powrót za drogą przez Bieruń, Imielin, Jeleń... :)

Tras było kilka, większość wybrała krótką 'trasę rodzinną' (prowadziła tak jak nasz powrót)
Nasza grupka była 8 osobowa. Oczywiście Ja i Anna byłyśmy jedynymi kobietami... I oczywiście musiało być jak zawsze - pomyliliśmy drogę:) Najlepszy odcinek prowadził wałem Wisły - jak nie przez wielkie polne trawy na mało uczęszczanej ścieżce, to po świeżo wysypanych kamieniach, gdyż wał był w remoncie:D