avatar Ten blog rowerowy prowadzi efff z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5650.76 kilometrów w tym 45.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy efff.bikestats.pl
  • Sprzęt Alvaro

Nocne manewry

Piątek, 15 lipca 2011 · dodano: 17.07.2011 | Komentarze 2

Nocny wypad terenem z ekipą z Jaworznickiego Forum Rowerowego:) Celem był zamek w Rabsztynie.
Dla mnie był to pierwszy taki wypad nocą.. ale już wiem, że na pewno nie ostatni:D
Spotkaliśmy się w centrum o 22, ale ze względu na integracyjnego szampana oraz zdjęcie grupowe, wyjechaliśmy nieco później. Część osób wątpiła, że w ogóle pojawimy się tam z Anką.. zupełnie nie wiem dlaczego:p Trasa była różnorodna.. po piasku, po kamyczkach, po żwirku, po asfalcie, z górki, pod górkę, po wodzie.. a ekipa widać, że zgrana - nikt nie został sam, gdy coś mu się przytrafiło :) Chłopakom należy pogratulować ogniska, po kilku podejściach udało się je rozpalić z małą pomocą chusteczek i benzyny:D Ale przy tak wilgotnym drewnie (jakie 'upolowali' w okolicy) to i tak sukces.

Więcej można przeczytać/zobaczyć tutaj: Janusz507, Funio, Nedvet, Nemo

Wyjazd z powodzeniem można zaliczyć do udanych:)