avatar Ten blog rowerowy prowadzi efff z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5650.76 kilometrów w tym 45.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy efff.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross

"Trasa dla wytrwałych"

Niedziela, 10 lipca 2011 · dodano: 10.07.2011 | Komentarze 4

W skrócie- rajd rowerowy Klubu Sportowego 'Energetyk". Start: Parking przy bramie EL III - Łęgi, Jeleń, lasy i groble w Byczynie, Libiąż Gromiec, wałem Wisły, Bieruń Jajosty (ferma strusi i jajecznica :D )Powrót za drogą przez Bieruń, Imielin, Jeleń... :)

Tras było kilka, większość wybrała krótką 'trasę rodzinną' (prowadziła tak jak nasz powrót)
Nasza grupka była 8 osobowa. Oczywiście Ja i Anna byłyśmy jedynymi kobietami... I oczywiście musiało być jak zawsze - pomyliliśmy drogę:) Najlepszy odcinek prowadził wałem Wisły - jak nie przez wielkie polne trawy na mało uczęszczanej ścieżce, to po świeżo wysypanych kamieniach, gdyż wał był w remoncie:D

efff
| 15:26 piątek, 15 lipca 2011 | linkuj Na zdjęciu są tylko Ci jadący najdłuższą trasą:) ogólnie było ok 50 osób:)
funio
| 14:07 piątek, 15 lipca 2011 | linkuj Frekfencja słaba jak na klub:)
efff
| 20:54 niedziela, 10 lipca 2011 | linkuj oj tego to ja nie wiem:) Byłam pierwszy raz, a podobno co roku od 5 lat jest organizowany taki rajd:) Ale spokojnie:D zawsze można pomyśleć i zorganizować coś samemu;p
piofci
| 20:16 niedziela, 10 lipca 2011 | linkuj dlaczego ja o tym nic a nic nie wiedziałem?:(