avatar Ten blog rowerowy prowadzi efff z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5650.76 kilometrów w tym 45.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy efff.bikestats.pl
  • Sprzęt Alvaro

Majówka dzień 3.

Czwartek, 2 maja 2013 · dodano: 07.05.2013 | Komentarze 2

Zabrzeż - Łącko- Stary Sącz - Rytro - Piwniczna Zdrój- Muszyna - Krynica Zdrój.

Dziś wybrałyśmy dłuższą, ale za to piękniejszą trasę.. wzdłuż Popradu. I opłaciło się, widoczki pierwsza klasa:) Ale na moje nieszczęście nadwyrężyłam ścięgno achillesa, przez co nie było już tak pięknie.
W samej Krynicy spotkałyśmy kolarza, który potowarzyszył nam kawałeczek umilając trasę rozmową. Niestety chyba jechałyśmy zbyt wolno i postanowił śmignąć dalej. Pozdrawiamy:D

Pierwszy deszczyk

Postój i charakterystyczne barwy Biedronki:)

Przerwa w Starym Sączu na lody...

..i zakrapianie oczu

No to jedziemy dalej..

I znowu tankujemy.. no ekonomiczne to my nie jesteśmy. Piwniczna Zdrój.