avatar Ten blog rowerowy prowadzi efff z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5650.76 kilometrów w tym 45.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy efff.bikestats.pl
  • Sprzęt Alvaro

Majówka dzień 2.

Środa, 1 maja 2013 · dodano: 06.05.2013 | Komentarze 2

Gorzeń Dolny - Stryszów - Bieńkówka - Pcim - Kasinka Mała - Mszana Dolna - Zabrzeż.

Miało lać, miało wiać, miało być paskudnie.. miało. A naprawdę było sucho i dosyć przyjemnie. Czasem coś z nieba kapnęło, czasem było chłodniej, ale na pewno nie było to to, czym nas straszono. Wyruszyłyśmy skoro świt.. (jakoś po 9) :D Nie spodziewałyśmy się jeszcze, że to będzie tak długi dzień. Drogę umilałyśmy sobie śpiewając różne hiciory (oczywiście wszystkie dźwięki wydobywane przez nas umownie nazywam śpiewem). Dotarłyśmy tak do Mszany Dolnej, gdzie trzeba było mocno zregenerować siły. Dlatego właśnie spoczęłyśmy na ławeczce wcinając obiad. Nie marnując czasu znalazłyśmy nocleg w Zabrzeżu.. (dobrze mieć internet w telefonie). I Ruszyłyśmy w dalszą drogę, drogę przez mękę:D Pięłyśmy się w górę bez końca. Już następował kryzys, moment zwątpienia.. a tu nagle z górki..:) do samego miejsca, w którym miałyśmy nocleg. Na dodatek po drodze była czynna piekarnia ze świeżymi bułeczkami:)