avatar Ten blog rowerowy prowadzi efff z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5650.76 kilometrów w tym 45.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy efff.bikestats.pl
  • Sprzęt Alvaro

Bukowno

Czwartek, 18 kwietnia 2013 · dodano: 18.04.2013 | Komentarze 4

Gigant-Sosina-czarnym szlakiem do Ciężkowic-żółtym szlakiem do Bukowna- Sosina-dom:)

To już nie wiosna a lato. Buzia czerwona, ręce różowe.. słońce się nie obija. Natomiast Lemur nie poznaje ludzi na trasie. Pozdrawiamy Lemura:P

Ptysiek podbija Bukowno © efff

Widać, że samce:P © efff

Myślał, że go dokarmię.. © efff

efff
| 06:24 piątek, 19 kwietnia 2013 | linkuj właśnie w tym rzecz.. ;p
Lama
| 22:11 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj Żaden matiz nie jest tak szybki :)
efff
| 21:55 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj Tyś za to pędził jak matiz na zakręcie ;P
Lama
| 21:31 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj Oj tam, oj tam. Po prostu nie spodziewałem się, że moi znajomi mogą jeździć aż tak wolno :P