avatar Ten blog rowerowy prowadzi efff z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5650.76 kilometrów w tym 45.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy efff.bikestats.pl
  • Sprzęt Alvaro

śladami wiosennego rozruchu

Poniedziałek, 15 kwietnia 2013 · dodano: 15.04.2013 | Komentarze 4

Gigant-Szczakowa..caaaaały czas czarnym szlakiem, aż do Jeziorek-Centrum-Gigant.

Z powodu ograniczonego czasu trzeba było skrócić trasę i niestety nie zrobiłyśmy pętelki, ale następnym razem.. :)

Jedzie Patryś, jedzie.. © efff

Zalew Łęg:) © efff

Jest i Fefa (bo Pati bała się wejść na mostek). © efff

Ptysiek Różowy © efff

efff
| 09:34 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj No raczej jest ściśle powiązany ze wcześniejszymi ustaleniami :P
Lama
| 09:04 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Komentarz nijak ma się do wcześniejszych ustaleń :)
efff
| 05:59 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Miałeś nic nie mówić.. jak zwykle zepsułeś całą zabawę :P
Lama
| 20:59 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Dawno, dawno temu, gdy byłem mały, dziadek opowiedział mi legendę o potworze z Łęg Ness... Mimo młodego wieku, nie bardzo chciałem w to wszystko wierzyć. Wiele godzin spędzonych nad tym bajorem, tylko utwierdziło mnie w przekonaniu, iż potwór ten nie istnieje. Jakież było moje zdziwienie gdy obejrzałem trzecie zdjęcie w tej relacji... ;)