avatar Ten blog rowerowy prowadzi efff z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5650.76 kilometrów w tym 45.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy efff.bikestats.pl
  • Sprzęt Alvaro

Balin

Poniedziałek, 23 kwietnia 2012 · dodano: 23.04.2012 | Komentarze 5

Krótko z Aną, po jej pracy. Najpierw ruszyłyśmy objechać Balin (tak bardzo interesujące). Ale miałyśmy do spełnienia pewną misję w Jaworznie, więc wróciłyśmy. Po tym stwierdziłyśmy, że jeszcze jest jasno i trzeba gdzieś pojechać.. i tak wylądowałyśmy nad Zalewem Łęg. Zjadłyśmy czekoladę i ruszyłyśmy do domu. Alvaro znowu się pobrudził. No co ja z nim mam.. Tyle na dzisiaj. Dziękuję. Dobranoc. :P

nemo
| 05:57 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj W naszych rejonach wszystkie tereny są fajne poza kierunkiem zachodnim.
funio
| 12:27 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj No ale Balin naprawdę ma świetne tereny na rower.Wiem coś o tym.Szczeglólnie w stronę Cezarówki i Byczyny.
Polecam:)
Mogę pokazać osobiście...;)
efff
| 20:54 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Aaaa to już wiem kto mi tak ładnie kiwnął :)
majorus
| 20:36 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj mijaliśmy się chyba na gigancie dzisiaj :)