avatar Ten blog rowerowy prowadzi efff z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5650.76 kilometrów w tym 45.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy efff.bikestats.pl
  • Sprzęt Alvaro

Bez agresji.

Środa, 7 marca 2012 · dodano: 07.03.2012 | Komentarze 5

Już, już... doobra! Nie bijcie! Będę pisać, że jeździłam;P
Suma kilometrów chyba z trzech wycieczek.
Jednej sobotniej: Pojechałam z Anną do Parku w Kazimierzu Górniczym:) Anna zakupiła sobie nowy rower- Alejandro(merida matts) więc trzeba było zobaczyć, jak sprawuje się w trasie. Janusz już miał okazję podziwiać ten błysk nowej ramy z pięknym biało-zielonym malowaniem:) Zrobiłyśmy ok 40km i pokonałyśmy naszą ulubioną górkę (ul. Batorego), gdzie jak zaczynałyśmy rowerowanie, bieda była wjechać do połowy:D
Drugi wyjazd, w poniedziałek, był krótszy - trochę ponad 20km :) To już sama ruszyłam szukać wiosny:) A gdzie pojechałam? No na Sosinę:) Tym razem tylko szosą, a co! I znowu męczyłam górki po drodze.. no albo one mnie:) I chyba łańcuch też trochę się zmęczył, bo cały napęd zaczął głośniej chodzić.
Wcześniejszego wyjazdu nie pamiętam dokładnie. Kręciłam po naszym piknym mieście bez większego celu:)