avatar Ten blog rowerowy prowadzi efff z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5650.76 kilometrów w tym 45.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy efff.bikestats.pl
  • Sprzęt Alvaro

Zimaaaaaaaa....

Sobota, 14 stycznia 2012 · dodano: 14.01.2012 | Komentarze 7

Wreszcieeeeeeee!
Jednak wybrałam się na chwilę z Anną:D Trasa króciutka. Pokręciłyśmy się trochę po okolicznych polach i lasach:) Trochę po Dobrej, Pieczyskach, Wilkoszynie.. aż zastała nas śnieżyca:D Nic nie motywowało nas bardziej jak tekst starszego pana uprawiającego jogging: "Nie ma to jak twardziele". Ale największa przygoda czekała nas i tak w drodze powrotnej. Wracałyśmy przez Dobrą i nagle zauwazyłysmy autko w rowie.. Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że auto dobrze nam znajome. Nasza 3 przyjacióła wybierała się do pracy ..i jak to się mówi "właściwi ludzie, na właświnym miejscu, o właściwej porze". Co prawda pomagały jej już mama i siostra, ale co 4 kobiety to nie 2 :D Szybko i sprawnie wypchnęłyśmy ją na prostą i ruszyłyśmy w stronę domów:)

Ana

mała zamieć

funio
| 21:50 sobota, 14 stycznia 2012 | linkuj No...
efff
| 17:53 sobota, 14 stycznia 2012 | linkuj Trzeba się hartować:D
WuJekG
| 17:49 sobota, 14 stycznia 2012 | linkuj ehhh, ależ macie zdrowie.
podziwiamy i pozdrawiam :)
efff
| 17:40 sobota, 14 stycznia 2012 | linkuj No pięknie nam się ścieżki przeplatały:D (Co prawda opon po śladach nie rozpoznaje.. wiec przyjmijmy ze to Wasze:D )
Robert_MTB | 17:28 sobota, 14 stycznia 2012 | linkuj Albo nasza. Ślady Kendy, Schwalbe i Continental.
| 15:42 sobota, 14 stycznia 2012 | linkuj Ale widziałyśmy świeże ślady opon na Orce:D To Twoja sprawka?:D
funio
| 15:41 sobota, 14 stycznia 2012 | linkuj Szkoda że my się nie zgadali:)