avatar Ten blog rowerowy prowadzi efff z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5650.76 kilometrów w tym 45.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy efff.bikestats.pl
  • Sprzęt Alvaro

Majówka dzień 5.

Sobota, 4 maja 2013 · dodano: 07.05.2013 | Komentarze 7

Rożnów - Witkowice - Łęki - Kąty - Wojakowa - Rajbrot - Trzciana - Łapanów - Stadniki - Skrzynka - Dobczyce - Myślenice.

Niestety Ścięgno dalej dokucza, więc jazda nie idzie leciutko. Ale trza twardkim być, nie mientkim. :)

Śniadanie na bogato, mimo że na Zaporze jeden sklep czynny:D
Śniadanko :)
Śniadanko :) © efff
Xena znowu wisi na telefonie.
Witkowice :)
Witkowice :) © efff

Wspólna fota i jadymy dalej:P
Kolorowe trio

Dąb Wolności w Łapanowie
Dąb Wolności
Dąb Wolności © efff

Alvaro robi nam zdjęcie na moście :)

Power Rangers:)
Power Rangers:) © efff

Kategoria wyprawy

piofci
| 20:18 niedziela, 26 maja 2013 | linkuj Na ostatniej wyprawie miałem ten sam problem z achillesem..dopiero wtedy doceniłem to, co tutaj wypisywałaś:D
charmside
| 11:13 środa, 8 maja 2013 | linkuj Dystans niezły.
demek
| 20:02 wtorek, 7 maja 2013 | linkuj Nastepnym razem dostaniesz adres w Tyliczu i Cie ladnie poprosze o przywiezienie prawdziwych oscypkow a nie cholera wie czego ;-)
Lama
| 19:55 wtorek, 7 maja 2013 | linkuj Ja i piesza wyprawa, hehe, dobre :) Do sklepu osiedlowego oddalonego o 100m jeżdże na rowerze, a do carrefoura oddalonego o 500m jeżdże autem. No ale może kiedyś jak będe spragniony chodzenia... :P
efff
| 19:32 wtorek, 7 maja 2013 | linkuj To achilles;P ale ok Lemur, czekam na relację z pieszej wyprawy;D

Oscypków nie kupiłyśmy, ale za to pyszny chleb z Lanckorony:D
demek
| 19:17 wtorek, 7 maja 2013 | linkuj Sakwy pelne oscypkow a to ciezkie jest...teraz trzeba sie usmiechac zeby daly jakiegos ;-)))
Lama
| 18:52 wtorek, 7 maja 2013 | linkuj Parę sakw was tak spowolniło? Szybciej bym na piechote zaszedł :)