avatar Ten blog rowerowy prowadzi efff z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5650.76 kilometrów w tym 45.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy efff.bikestats.pl
  • Sprzęt Alvaro

Ruszam tyłek

Niedziela, 3 marca 2013 · dodano: 03.03.2013 | Komentarze 3

W końcu miałam trochę więcej czasu, więc razem z Aną ruszyłyśmy tyłki. Najpierw szybko podjechałyśmy na stację dopompować oponki, a później ruszyłyśmy w stronę Wilkoszynu. Błotko było tam konkretne, rozjeżdżone przez quady, ale później ładnie wyczyściłyśmy opony na resztach śniegu:) ..Oczywiście musiałyśmy zahaczyć też o Sosinę, gdzie grupka inteligentów spacerowała środkiem zalewu tupiąc po lodzie.

W drodze na Sosinę :) © efff

Może lepiej pozostawić to bez komentarza. © efff

efff
| 19:59 wtorek, 5 marca 2013 | linkuj Witaj Grigor:)

Funio.. daruj:P
funio
| 07:30 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Ładny tyłek dodam tylko,hehe...
Ci kolesie z Sosiny,powinni zostać zutylizowani,co by nie marnowali powietrza którym wszyscy oddychamy:(
grigor86
| 15:53 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Co za głupie debile! Nie szanują swojego życia. A tak poza tym to witam serdecznie :-)))