avatar Ten blog rowerowy prowadzi efff z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5650.76 kilometrów w tym 45.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy efff.bikestats.pl
  • Sprzęt Alvaro

Majówka 2012 dzień 5 i ostatni

Piątek, 4 maja 2012 · dodano: 08.05.2012 | Komentarze 4

Zakopane - Kraków - Jaworzno.

Nic ciekawego tutaj nie napiszę. Ponarzekam tylko na PKP.. chociaż.. chyba szkoda na to paluszków:P Początkowo Chciałyśmy z Aną podjechać do Krakowa i stamtąd ruszyć już rowerkiem. Jednak deszcz dał o sobie znać. W Krakowie zaczęło mocno lać, do tego miałyśmy informacje, że w Jaworznie wcale nie jest lepiej. Postanowiłyśmy poszwendać się po Krakowie i wrócić na pociąg, Jednak przez przebudowy dworca i niekompetencje pani w okienku uciekł nam pociąg.. Na szczęście o 20:05 jechał kolejny. Ten dzień zmęczył nas psychicznie.

Coca Cola oficjalnym towarzyszem wyjazdu :)

Kategoria wyprawy

Rafaello
| 11:03 czwartek, 10 maja 2012 | linkuj Gratuluję,fajna wyprawa,dość wymagająca.Zamiast piwa lub Coli proponuje sok z marchwi na przyklad.
Funio,Ty,tylko o jednym:)
pozdrawiam:)
funio
| 22:15 środa, 9 maja 2012 | linkuj No tak,dziewczyny zmęczone,nie miały siły dalej kręcić,to zwaliły winę na panią z okienka!:))
Na poprawę humoru lepsze by było piwo zamiast coli...;)
efff
| 11:32 wtorek, 8 maja 2012 | linkuj Dzięki:) Też pozdrawiamy:)