avatar Ten blog rowerowy prowadzi efff z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5650.76 kilometrów w tym 45.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy efff.bikestats.pl
  • Sprzęt Alvaro

II urodziny Jaworznickiego Forum Rowerowego

Sobota, 17 marca 2012 · dodano: 17.03.2012 | Komentarze 15

O 8 rano wszyscy ładnie stawili się pod halą: Ana, Aniuta, Nedvet, Piofci, Vanhelsing, Nemo, Funio no i ja:D Miało być nas więcej, ale jak widać reszta spękała:P
Cała ekipa ruszyła w stronę Tenczynka, robiąc krótkie postoje (przy sklepach). Zatankować w końcu trzeba;)) Trasę wybierał Funio, było różnorodnie. Najlepszy był zjazd lasem, żółtym szlakiem:) Pod Tenczynkiem zrobiliśmy sobie mały piknik, spotkanie z leszkiem i takie tam:) W takim towarzystwie żadna trasa nie jest straszna:D
W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się na myjni:) Tu wielkie podziękowania dla Funia i Nema za ogarnięcie tego syfu na rowerach:) Wracając powoli rozdzielaliśmy się i 'odwoziliśmy' do domów. Gdy zostaliśmy w trójkę (Aniuta, Funio i ja) postanowiliśmy dobić do sety.. No i udało się. Pojechaliśmy do Ciężkowic na kolejne spotkanie z leszkiem:)

Zdjęcia i więcej u innych obecnych:

Vanhelsingi jego piękne foty

Aniuta
Piofci
Funio
Nemo

Zadowolona Fefa:)

(Zdjęcie Vanhelsinga)

efff
| 20:22 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Dzięki:)
matisliswider
| 19:52 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Fajna wycieczka :) Gratuluję dystansu !
funio
| 23:08 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj No kurde mówiłem że Piotrek zaczyna podryw od łańcucha,a teraz przeszedł do amorów...:)))
| 22:55 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Dokładnie tak;p
vanhelsing
| 22:49 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Właśnie :P Ja mam nowego XCR, Ty zresztą też jak dobrze widziałem, tylko czarnego ;P
efff
| 22:02 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj No ba, a o jakie inne amorki mogłoby na bs chodzić:D
| 21:59 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Amorki od amortyzatorów :P
efff
| 12:44 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Fajny mail:D Wiosna idzie i amorki w głowie;D
vanhelsing
| 09:57 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Ee, foty na szybko były wrzucane, byle jakie są :P

Ty lepiej daj mi jakieś namiary na siebie, albo wyślij na van@amorki.pl ( tak, wiem, fajny mail :D ) to się zgadamy w tygodniu, bo mówiłaś się że się obijasz tak jak ja ;) GG, telefon czy tam facebók
efff
| 08:15 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Dziękuję:)
grigor86
| 23:09 sobota, 17 marca 2012 | linkuj Z Twojej miny bije taka skromność :-) Gratuluję setki efff! To jest coś!
| 20:25 sobota, 17 marca 2012 | linkuj A co, płakać miałam? :D
piofci
| 19:23 sobota, 17 marca 2012 | linkuj Najlepsze, że ten uśmiech jest po dwóch dość ciekawych podjazdach:)