avatar Ten blog rowerowy prowadzi efff z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 5650.76 kilometrów w tym 45.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.41 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy efff.bikestats.pl
  • Sprzęt Alvaro

W interesach

Wtorek, 1 kwietnia 2014 · dodano: 06.04.2014 | Komentarze 4

W planach miałam nieco dłuższą trasę, ale najpierw musiałam podrzucić zdjęcia przyjaciółce. A że u mnie niewiele rzeczy idzie zgodnie z planem, to zostałam u niej na kawie. Później jej siostra zaprezentowała mi się na swoim koniu - Zorzy. A jej mama poczęstowała mnie obiadem i zaprosiła na grilla. Z dłuższej trasy wyszło to co zwykle, ale dzień spędzony pięknie:)

efff
| 20:29 poniedziałek, 7 kwietnia 2014 | linkuj Lemur, a Tobie jak zawsze jedno w głowie.. ;P
Lama
| 20:00 poniedziałek, 7 kwietnia 2014 | linkuj Mnie od razu rzuciło się w oczy o jakichś "interesach", "koniach", "kawie" z Alvaro...
myślałem, że wszedłem na blog jakiejś nimfomanki...
Jakież było moje zdziwienie gdy przeczytałem całość ;)
efff
| 08:41 poniedziałek, 7 kwietnia 2014 | linkuj Duży, siwy zwierz z 4 kopytami, pyskiem i ogonem.. co tu perwersyjnego?;p
jakubiszon
| 04:50 poniedziałek, 7 kwietnia 2014 | linkuj "...siostra zaprezentowała mi się na swoim koniu..." - brzmi perwersyjnie ;D